Trening w domu – proste ćwiczenia z piłką

Proste ćwiczenia z piłką do wykonania w domu.

Nastał trudny czas dla nas wszystkich. Utrudnione jest przemieszczanie się. Tak samo, jak dbanie o kondycję. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa kilka prostych ćwiczeń z piłką, które można wykonać samodzielnie, w domu. Bez instruktora i bez wychodzenia z domu. Trzymajmy się! Przetrwamy ten trudny czas.

Trzy przygotowane przez nas ćwiczenia, wzmacniają mięśnie pośladków, ud i łydek. Stanowią dobry trening równowagi. Wpływają dobrze na ogólną kondycję kręgosłupa.

Trenerka Hanna Rękawiczna prezentuje proste ćwiczenia z piłką do samodzielnego wykonania w domu.

Ćwiczenia z piłką do wykonania w domu

Nie masz w domu piłki? Nic prostszego! Wyślemy ją do Ciebie kurierem 👉 https://e-halcamp.pl/pilki-do-cwiczen-c-4_51.html

Piłka Halcamp wytrzymuje obciążenie dynamiczne do 300kg.

piłka do ćwiczeń

Więcej ćwiczeń z piłką oraz informacji o tym, jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia znajduje się na stronie http://aktualnosci.halcamp.pl/cwiczenia-z-pilka-do-rehabilitacji/

Jeżeli dopiero rozpoczynasz trening z piłką, pamiętaj o dopasowaniu średnicy piłki do własnego wzrostu. Poniżej przedstawiamy tabelkę doboru piłki.

piłki do ćwiczeń i rehabilitacji
WzrostŚrednica piłki
140 – 150 cm45 cm
150 – 165 cm55 cm
165 – 175 cm65 cm
175 cm – wzwyż75 cm

Piłka Halcamp wytrzymuje obciążenie dynamiczne do 300kg.

Nie wiesz, która piłka będzie dla Ciebie najlepsza? Skontaktuj się z nami. Pomożemy dobrać dla Ciebie piłkę wedle wzrostu i wymagań.

Chcesz kupić piłkę do rehabilitacji wysokiej jakości – sprawdź ofertę HALCAMP